brak zdjęcia
Ekspozytory chętnie używane w marketingu POS
2015-12-22|Kategoria: Popularyzacja / Materiały Reklamowe

Ekspozytory to coraz chętniej używane narzędzia do promocji wystawianych do sprzedaży produktów. Ich główna zaleta polega na tym, że pozwalają odróżnić eksponowane na nich produkty od innych oblegających typowe i jednostajne sklepowe półki. W handlu jest wiele produktów o bardzo podobnych cenach i parametrach. Bardzo często zakup konkretnego produktu zależy od impulsu, a nawet czystego przypadku. Ekspozytory pozwalają skupić uwagę na eksponowanym w nich produkcie, co zwiększa szansę jego wyboru przez klienta. To coraz szerzej stosowany element marketingu POS. Firma Veraco oferuje wiele rodzajów ekspozytorów, wykonywanych na zamówienie klienta.

Przeczytać warto:

Najlepsza reklama dla każdego w Gdańsku
Najlepsza reklama dla każdego w Gdańsku

Obecnie, każdy z nas jako pełnoletni człowiek posiada prawo jazdy i samochód. Jest to niezbędny w wielu dziedzinach życia. To nim najczęściej dojeżdżamy do pracy, domu czy szkoły. To nim jedziemy na wakacje i w ważne delegacje. To dzięki niemu w sposób szybki i prostu możemy przemieścić się w każde d...

Nowocześnie wyglądające kubki promocyjne
Nowocześnie wyglądające kubki promocyjne

W propozycji firmy zajmujące się sprzedażą jakościowych gadżetów reklamowych znajdują się między innymi rozwiązania dla domu oraz produkty biurowe. Podmioty starające się zyskać nowych klientów, na pewno znajdą w ofercie narzędzia promocyjne idealnie dopasowane do swoich oczekiwań. Wśród rozwiązań...

Cennik gwiazd disco polo jest bardzo atrakcyjny
Cennik gwiazd disco polo jest bardzo atrakcyjny

Różnego rodzaju imprezy mogą być uświetnione za pomocą występów najrozmaitszych artystów. Chcąc wybrać najlepszych wykonawców należy sprawdzić cennik gwiazd disco polo. Wybór danego artysty daje gwarancję niezapomnianych przeżyć podczas każdego wydarzenia. Bardzo dobrą ofertę w charakteryzowanym za...

Zapakuj jakość
Zapakuj jakość

W każdym biznesie liczy się to, co jest na zewnątrz i wewnątrz. W ostatecznym rozrachunku liczą się obie strony, ale przed zakupieniem produktu, potencjalny klient głównie ogląda to, co można dostrzec z daleka. W oczy rzuca się przede wszystkim opakowanie, szata graficzna i jego cechy szczególne. Niewątpli...

Projektowanie stojących reklam
Projektowanie stojących reklam

Żyjemy w rzeczywistości, która pełna jest wszechobecnych reklam. Gospodarka rynkowa wymaga ich obecności, gdyż pozwalają one poinformować potencjalnych klientów o wprowadzeniu na rynek nowych towarów i usług. Z tego względu różnorodne firmy wciąż poszukują ciekawych metod na zaprezentowanie swojej ofer...