brak zdjęcia
Ekspozytory chętnie używane w marketingu POS
2015-12-22|Kategoria: Popularyzacja / Materiały Reklamowe

Ekspozytory to coraz chętniej używane narzędzia do promocji wystawianych do sprzedaży produktów. Ich główna zaleta polega na tym, że pozwalają odróżnić eksponowane na nich produkty od innych oblegających typowe i jednostajne sklepowe półki. W handlu jest wiele produktów o bardzo podobnych cenach i parametrach. Bardzo często zakup konkretnego produktu zależy od impulsu, a nawet czystego przypadku. Ekspozytory pozwalają skupić uwagę na eksponowanym w nich produkcie, co zwiększa szansę jego wyboru przez klienta. To coraz szerzej stosowany element marketingu POS. Firma Veraco oferuje wiele rodzajów ekspozytorów, wykonywanych na zamówienie klienta.

Przeczytać warto:

Projektowanie stojących reklam
Projektowanie stojących reklam

Żyjemy w rzeczywistości, która pełna jest wszechobecnych reklam. Gospodarka rynkowa wymaga ich obecności, gdyż pozwalają one poinformować potencjalnych klientów o wprowadzeniu na rynek nowych towarów i usług. Z tego względu różnorodne firmy wciąż poszukują ciekawych metod na zaprezentowanie swojej ofer...

Torba na zakupy - atrakcyjny upominek
Torba na zakupy - atrakcyjny upominek

Większość kobiet dba o dwój wygląda, a szczególną uwagą obdarza swoje ubrania. Muszą być one dopasowane do siebie, tak, by cała stylizacja była atrakcyjna. Często jednak psują ją plastikowe torby na zakupy - reklamówka zupełnie nie pasuje do szpilek i eleganckiego płaszcza, dlatego coraz więcej pań ...

Wizytówki często są przeciętne - a nie muszą takie być
Wizytówki często są przeciętne - a nie muszą takie być

W obiegu biznesowym oraz prywatnym nadal są używane wizytówki. Warszawa to miasto, w którym używa się ich miliony. Wśród wielu przeciętnych wizytówek nieczęsto trafiają się wykonane w prawdziwie profesjonalny sposób. Tymczasem to właśnie one są jednymi z pierwszych elementów, z którymi stykają się ...

Zapakuj jakość
Zapakuj jakość

W każdym biznesie liczy się to, co jest na zewnątrz i wewnątrz. W ostatecznym rozrachunku liczą się obie strony, ale przed zakupieniem produktu, potencjalny klient głównie ogląda to, co można dostrzec z daleka. W oczy rzuca się przede wszystkim opakowanie, szata graficzna i jego cechy szczególne. Niewątpli...

Gadżety reklamowe ciągle dobrą formą reklamy
Gadżety reklamowe ciągle dobrą formą reklamy

Gadżety reklamowe są niezmiennie atrakcyjnymi podarunkami dla klientów. Z czasem zmienia się jednak ich wybór. To, co było atrakcyjnym gadżetem wiele lat temu, dziś może już nie zawsze być dla klienta równie ciekawe. Firmy szukają więc nowych rozwiązań w tym zakresie. Niektóre z nich wybierają gadżet...